Kaks ja pool aastat Altia Eesti müügi- ja turundusdirektorina töötanud Ivar Ausi sõnul plaanib Altia Eestis end laiendada ja arendada tooteportfelli. “Viina tootmise osas oleme turul teisel positsioonil, järgmise aasta prioriteet on müügivaldkonna ja kliendisuhtluse efektiivistamine,” lausus Aus.

“Altia korporatsiooni laienemine Skandinaavia ja Balti regioonis muudab meid atraktiivsemaks suurtele rahvusvahelistele partneritele,” ütles Aus.

“Eraldi projektiks kujuneb järgmisel aastal Tabasalu tehase võimsuse tõstmine, mis täna on saavutamas oma maksimumi, esialgu piirdume seadmete täiustamisega ning ehitustöid praegu plaanis pole,” sõnas Aus.

“Kõigi tegevuste laienemise tõttu peaks järgmisel aastal suurenema ka Altia Eesti töökohtade arv,” ütles Aus.

Altia Eesti uueks müügidirektoriks sai varem logistika valdkonnas töötanud Marek Viin.

Altia toodab ja villib Tabasalu tehases peamiselt kokteilijooke ning kangeid alkohoolseid jooke, sh Saaremaa Vodkat ja Eesti Standard Vodkat. Lisaks esindab ja turustab ettevõtte Eestis pea 60 rahvusvahelist alkoholitootjate kaubamärki nende seas Clan McGregor, Glenfiddich, Grants, Jack Daniels viskisid, Gautier konjakit, Finlandia ja Koskenkorva vodkasid ning laia veinide valikut.

Altia Eesti ekspordib oma tooteid peamiselt Skandandinaaviasse ja Baltikumi. Ettevõte tegeleb ka lennufirma Finnair tarbeks veinide villimisega.

Altia korporatsioon on Läänemere piirkonna üks suurim alkoholitootja ja -turustaja. Kontsern toodab ja turustab nii kangeid kui madala alkoholisisaldusega jooke ja veine ning tegutseb kokku kuues riigis.