Altia luksuskonjaki müük kasvas kolm korda

 (16)
Altia luksuskonjaki müük kasvas kolm korda
delfiFoto: Eero Hänninen

Eesti üks alkoholitootjaid ja maaletoojaid Altia Eesti AS saavutas detsembris arvestatava müügimahtude kasvu pea kõikides tootegruppides võrreldes 2010. aasta sama kuuga. Erilist müügimahtude suurenemist näitasid konjakite ja viskide kategooriad, kasvades vastavalt 91 ja 57 protsenti.

Altia Eesti juhi Kristel Metsa sõnul eelistavad Eesti tarbijad aina rohkem kvaliteetseid alkoholijooke. "Näiteks ainuüksi Meukow’ konjaki müük kasvas aastaga enam kui kolm korda. Kokku kasvas kvaliteetkonjakite ja -brändide müük meie portfellis 91%. Viskide müügikasv oli 57% võrreldes 2010. aasta jõulukuuga, seda juhtis maailma populaarseim viskibränd Jack Daniel’s 61% kasvuga," ütles Mets.

Vahuveinide müügikasv detsembris oli ühtekokku 8%, sealhulgas on oluliselt kasvanud selliste kvaliteetbrändide müügimahud nagu Hispaanias enimmüüdud cava Codorniu (kasv 38%) ja Tšiili kvaliteetvahuvein Fresita (kasv 27%).

Altia portfelli viinade müük kasvas aastaga 9%. "Tuleb tõdeda, et Eesti kvaliteetviinad on üha populaarsemad: Saaremaa Viina müük kasvas 15% võrreldes 2010. aasta detsembriga. Kui vaadata Eesti viinatootjate aruannet, kasvas kodumaine viinatoodang 2010. aasta detsembriga võrreldes 7% võrra," lisas Mets.

Blossa glögide müük kasvas mulluse jõulukuuga võrreldes enam kui kolm korda. Kui 2010 detsembris osteti Eestis 3016 liitrit Blossa glögi, siis 2011 jõulukuul juba 10 112 liitrit.