Läti ettevõtte portfelli kuuluvate vodkamarkidega Arsenitch, Kurland ja Delo Nr tugevdab Altia turupositsiooni Lätis ning suurendab oma kange alkoholi valikut. Tehinguga saab Altiast Läti alkoholi müügi- ja tootmisettevõte, mille turuosa ulatub 14 protsendini, teatas Altia Eesti.

„Jaunalko ost on parim näide Altia strateegiast, mis keskendub kohalikele tugevatele tootemärkidele. Altia grupp on veendunud, et Jaunalko tooted ning eriti Arsenitchi vodka kannavad endas tugevat potentsiaali Altia valikus. 1860. aastasse ulatuva ajalooga Arsenitch on esimene Vene vodkamark Altia oma brändiportfellis ning Arsenitchi kaubamärgi õigused kuuluvad nüüdsest Altiale pea kõikjal maailmas,“ kommenteeris Altia Eesti juht Kristel Mets grupi laienemist Baltimaades.