Grupi tuntuim toode on Campari aperitiiv, kuid Itaalia ettevõtte tooteportfelli kuulub üle 50 kaubamärgi. Eestis veel Cinzano vermutid ja vahuveinid ning uudistootena aperitiiv Aperol.

"Edaspidi on plaanis valikut laiendada. Näeme turgu sellistele toodetele nagu Frangelico pähkliliköör, Mondoro vahuvein ja mitmed teised,“ ütles Altia Eesti juhatuse liige Kristel Mets.

Metsa sõnul kindlustab Gruppo Campari tooteportfell Altia Eesti positsioone nii jaekaubanduses kui ka baarides ja restoranides. Varem oli Gruppo Campari kaubamärkide Eesti esindusõigus Tridens ASil.

Mis on mis

1860. aastal loodud Gruppo Campari on Itaalia börsiettevõte, millel on kokku 16 tootmisüksust ja neli viinamarjaistandust kokku enam kui 4000 töötajaga. Oma toodetega maailma 190 riigis esindatud Gruppo Campari 2012. aasta käive oli 1,3 miljardit eurot, millest 29 protsenti tuli Itaaliast, 22 protsenti Ameerika Ühendriikidest ning 12 protsenti Saksamaalt. Kaubamärkidest müüsid kõige rohkem SKYY Vodka (12 protsenti kogumahust) ning Aperol, Campari ja Wild Turkey (igaüks 11 protsenti).

Altia Eesti AS on Põhja- ja Baltimaades tegutseva juhtiva alkoholifirma Altia Corporation tütarettevõte. Eesti suuruselt teise alkoholitootja tegevusest moodustab alkohoolsete jookide tootmine ligi 70 ning import ligi 30 protsenti. Eesti turu osakaal on ettevõtte müügis 60 protsenti ning 40 protsenti läheb ekspordiks.

Altia Eesti tuntuim kaubamärk Eesti turul on Saaremaa Vodka. Ettevõte turustab ka mitmeid tuntud rahvusvahelisi kaubamärke, nagu näiteks Meukow, Amarula ja Heering Cherry. Ettevõte esindab Larseni ja Renault’ konjakit, Ibise brändit, Koskenkorva vodkat ning Xanté konjak-likööri, mis on Altia Corporationi tuntuimad kaubamärgid rahvusvahelisel turul. Altia Eesti veiniportfelli juhtivad kaubamärgid on Fresita, Chill Out, Tarapacá, Two Oceans ja Masi.