Kollektiivlepingu sõlmimine nende kahe osapoole vahel on ajalooline, sest viimane selline sõlmiti AS GoBus eellase ASga Tarbus 2004. aastal. Vahepealsesse aega on aga mahtunud hulk tõsiseid tülisid, streigihoiatusi ning ka oktoobri lõpus viies maakonnas aset leidnud tunniajaline bussijuhtide hoiatusstreik, teatas Delfile transpordi ametiühingu esimees Peep Peterson.

Transpordi Ametiühingu esimees Peep Peterson tunnustas lepingupartnerit töötajaid austava sammu pärast. Töötajate jaoks olulisemate punktidena tõi Peterson kollektiivlepingust välja helded lisapuhkusepäevad ohutegurite ja staaži alusel, soodsa süsteemi kaheks osaks jagatud tööpäeva puhuks ning bussijuhtide tööpäevaks ettevalmistus-lõpetusaja taastamise piisaval tasemel.

Kollektiivlepingust lahussõlmitav palgalepe on jätkuvalt läbirääkimise objekt, kuigi kokkuleppe piirjooned on juba visandatud. “Põhiküsimus on, kuidas suudab GoBus uute palgatariifidega toime tulla,” tunnistas ametiühingujuht. Palgaleppe läbirääkimised jätkuvad täna.