Transporditöötajaid koondava ametühingu juht Jaan Hendrik Toomel ütles ERR-i raadiouudistele, et kahtlemata on konkurents bussiturul hea, ent piletihindade odavus ei tohiks tulla amortiseeruva tehnika ja madalate bussijuhtide palkade arvelt. Kuna praegu on Eestis pigem bussijuhtide põud ning kõik bussifirmad tahavad pakkuda mugavat teenust, pole praegu muretsemiseks põhjust.

"Ootaks, et uus suurettevõtja toimiks sarnaselt turul olevate suurettevõtjatega. Et tingimused oleks sarnased. /.../ Meie jaoks on oluline see, et nii uued kui ka vanad tegijad kõiki turul kehtestatud nõudeid järgiksid ja korrektselt tegutseksid," rääkis Toomel.

Delfi portaal Kasulik kirjutas täna, et Šoti miljardär Brian Souter kinnitas Tallinnas toimunud pressikonverentsil, et tuleb Eesti turule uue rahvusvahelise kaubamärgiga SuperBus.com, mis hakkab esialgu sõitma Tallinnast Narva, Tartu ja Pärnu suunal.

Piletihinnale lisandub igal internetist tehtud broneeringul 1 euro, pileti enda hinnad algavad 1 eurost, mis tähendab, et kõige odavam sõit SuperBusiga maksab 2 eurot.

Eestis alustab ettevõte esialgu kolme liiniga.

Samuti tuleb juuni lõpust 1-euroste bussipiletitega turule odavbussifirma Simple Express, mis muudab peatustega liinidel hinnastamise tsoonipõhiseks ja kehtestab bussipileti maksimumhinnaks 5 eurot.

Ühe-eurone hind kehtib neile, kes on kõige kiiremad. Busside täitumisel hakkab kehtima reegel, et kõige esimesena pileti ostnud kliendid saavad kõige soodsama hinna.

Täituvuse kasvades kasvab ka pileti hind, kuid sõltumata liinist ei ole see ettevõtte kodulehelt ostes rohkem kui 5 eurot.

Paljude peatustega liinidel muutub hinnastamine tsoonipõhiseks, kus bussipileti maksimumhind sõltub läbitud kilomeetritest.