Kui käesoleva aasta esimestel kuudel elas uute sõiduautode turg üle languse, siis oli selle põhjuseks läinud aasta esimestel kuudel toimunud ettevõtete poolt aktiivne autode vahetamine ökonoomsemate vastu. Eelmise aasta algul toimunud suure tõusu järel aprillis turg rahunes ja seetõttu on tänavuse aprilli müük juba normaalses võrdluses ja 4,5-protsendiline tõus AMTELi prognoosidele vastav.

Nelja kuu kokkuvõttes on tänavu müüdud 8708 uut sõiduautot ja esimese kvartali tulemuste tõttu on seda 3,8% vähem kui möödunud aasta samal perioodil.

Jätkuvalt oli ka aprillis kõige populaarsem segment keskmised maasturid, milliste osakaal kogu müügist moodustas 25,3%. Teiseks enim eelistasid tarbijad väiksemaid keskklassi autosid (23,5%). Uusi hübriidautosid müüdi aprillis 248 ja elektriautosid 3.

Automarkidest vallutas edetabeli tipu Toyota 428 autoga, järgnesid Škoda ja Volkswagen, vastavalt 326 ja 194 müüdud sõiduautoga. Mudelitest olid populaarseimad kaks Toyota mudelit, RAV4 ja Corolla, milliseid müüdi vastavalt 174 ja 125. Kolmandaks platseerus Škoda Octavia 113 autoga.

Tarbesõidukite turg tegi aprillis läbi 12,2% languse ja nelja kuu kokkuvõttes on tarbesõidukeid müüdud 7,7% vähem kui mullu samal perioodil. Markidest oli aprillis edukaim Citroen 92 müüdud sõidukiga, Peugeot'd ja Renault'd osteti vastavalt 53 ja 45 sõidukit. Veokite segmendis läksid kõige paremini kaubaks Scania veokid, milliseid müüdi 37, ja teiseks kerkis Volvo 20 veokiga.