Amway möödunud aasta müügitulust moodustas 3,6 miljardit eurot NUTRILITE toidulisandite müük, teatas Amway.

Kolmandiku vitamiinide ja toidulisandite brändi müügist andsid proteiinipulber ja DOUBLE X™ vitamiinide ja mineraalidega toidulisandid.

Amway ilutoodete ja hooldusvahendite müügitulu oli möödunud aastal kokku 2,1 miljardit eurot, millest suure osa moodustas nahahooldustoote hulka kuuluv Amway ARTISTRY bränd.

Enim müüdud ARTISTRY sarjatoode Balti riikides on kortsudevastane toniseeriv seerum.

Majapidamistoodete müügist teenis Amway möödunud aastal 1,7 miljardit eurot, millest suurema osa moodustas veepuhastussüsteemide ja õhupuhastite müük. Ülejäänud majapidamistooteid müüs ettevõte 454 miljoni euro väärtuses.