Mitme allika kinnitusel hakkab eelnimetatud Korea maastureid müüma Tallinnas Staadioni tänaval tegutsev Renault’ ja Dacia müüja City Motors, mitte samuti Eesti Talleksiga seotud Saksa Auto.

Eesti Talleksi juhatuse liige Jussi Pärnpuu SsangYongide müü­ma hakkamist otsesõnu ei kinnitanud, ent ei lükanud seda ka ümber.

“Oh teid literaate küll,” naeris Pärnpuu vastuseks küsimusele, kas müügileping on juba taskus. “Ma ei taha sellel teemal praegu midagi öelda. Liiga vara on, räägime kahe nädala pärast.”

Andres Sarriga Peugeot’ maaletooja staatuse pärast konkureerinud Hillar Tederi firma Auto Forte võttis üle kolm endist Kommesti autokeskust.

Auto Forte juhatuse liikme Vahur Randveeri sõnul pole nemad SsangYongi vastu siiski huvi tundnud. “Meie seda kindlasti müüma ei hakka,” kinnitas ta.

Leedus paiknevas SsangYongi maaletoojafirmas Nellemann Baltic UAB reedel keegi telefoni vastu ei võtnud. Nellemann on Taani ettevõte, täpselt nagu ka Eestis Peugeot’ uueks maaletoojaks saanud K.W Bruun.

Autoregistrikeskuse andmetel registreeriti Eestis mullu esimest korda 65 SsangYongi autot.

Toomas Rüütmanni firma Kommest Autokeskused teatas märtsis uut salongi avades, et loode­takse tänavu Korea maasturite müüki enam kui kahekordistada, ent omaniku finantskrahh pani sellele plaanile põntsu.

1954. aastal Lõuna-Koreas asutatud SsangYong teeb rahvusvahelisel autoturul kõige tihedamat koostööd Mercedes-Benziga — kõik SsangYongi mudelid on varustatud MB mootoritega. Firma on keskendunud 4 x 4 maasturite ja mahtuniversaalide tootmisele.