Leito sõnul arvestasid tegijad, et väljanne kaotab alates oktoobrist suurel hulgal endisi Sõnumilehe lugejaid. "Tegelikkus osutus aga hoopis selliseks, et me saime lugejaid juurde," ütles Leito. Tulemusena kindlustas SL Õhtuleht veelgi suurima levikuga ajalehe positsiooni.

SL Õhtulehe reklaamikäive oli septembris 1,8 miljonit krooni, mis jääb enam kui kaks korda alla Postimehe reklaamituludele. Leito sõnul on loomulik, et tabloidlehe reklaamikäive jääb nn tõsiste lehtede omale alla. Norras on reklaamitulude vahe isegi kuni 10 korda.

Leito teatel moodustub lehe müügist saadud käive ca 70% ja reklaam 30% tuludest.

SL Õhtuleht sündis juunis, kui omanikud ühendasid suures kahjumis olevad Sõnumilehe ja Õhtulehe.

Igor Rõtov