ABC Kinga turundusjuht Anne-Liis Ostov ütles Delfile, et võrreldes eelmise aasta sama ajaga on kingaketi kummikute müük kasvanud lausa seitse korda.

Ta ütles, et sellist totaalset kummikute ostmist ei ole keti 16 aasta pikkuse ajaloo vältel varem küll olnud, vähemalt müüjad ei mäleta seda.

Põhjuseks pidas ta meeletult lumist talve, sest on selge, et lume sulades võib tulla tavapärasest pikem porine periood.

"Ega inimestel pole vaja igal aastal uusi kummikuid osta, kuid nüüd on võibolla hädavajadus," sõnas Ostov. Tema sõnul näevad kummikud tänapäeval väga lõbusad ja trendikad välja, mitte nii nagu aastaid tagasi, mil nendega kõlbas vaid metsa seenele minna. Nahast jalatsid rikub sulaga aga ruttu ära.

Kummikute müük läks Ostovi sõnul lahti juba paar nädalat tagasi, mil ilmajaam esimesi sulailmasid ennustas.

Konkureeriva NS Kinga ostujuht Tatjana Zazonova ütles, et tänane sulailm ei ole tema hinnangul kummikute müüki oluliselt suurendanud. Ta lisas, et NS King ei ole kummikutesse oluliselt ka panustanud, kuna müüb vaid kahte mudelit.

"Miskipärast on ka nii, et kummikuid ostetakse rohkem sügisel, kui kevadel," sõnas ta oma kogemustele tuginedes.