Omal ajal sisenes ettevõte jõuliselt Leedu turule, kohalik lennukompanii suretati välja, hiljem aga lõpetati otselennud Vilniusest ja kõik lennud pandi käima läbi Riia.

Arakas märkis, et Airbalticu tegutsemine on selles mõttes positiivne samm, et nüüd tuleb otsustada, mida teeb Estonian Air ja selle üks omanikest – Eesti riik, vahendasid KUKU Uudised.

Arakas ütles, et nüüd tuleb otsustada, kas riik tahab Estonian Airi arendada või hakkab riik hoopis doteerima mõningaid lennuliine.

Arakas sõnul võiks kasutusele tulla sarnane süsteem, mis on näiteks praamiliikluses. Kõigepealt tuleks selgeks teha, millised on need linnad, millega lennuühenduse hoidmine on hädavajalik.

Seejärel võiks välja kuulutada vähempakkumise ja liini teenindajat riigi poolt doteerida.

Arakas lisas, et sel suvel on Tallinnast võimalik lennata tõesti väga paljudesse kohtadesse, probleem on aga selles, et lendude tihedus ei ole rahuldav.

Arakas märkis, et tema hinnangul oleks normaalne, et näiteks Londonisse saaks lennata iga päev.