Kontserni üheksa kuu konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 4,7 miljardit krooni, mis on 13 protsenti enam kui eelmisel aastal samal ajal, teatas ettevõte börsile.

"Üheksa kuu tulemused olid täpselt sellised, mida võimaldab saavutada Tallinna Kaubamaja kontserni praeguseks kättevõidetud positsioon siinsel jaekaubandusturul tänases jaheneva majandusega keskkonnas. Käibe kasvult ületavad nii meie supermarketid kui kaubamajad turu keskmisi kasvunumbreid, kasumi osas on langus tingitud muutunud majandussituatsioonist ja meie laienemistest,“ lausus Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp.

„Kuna viimane aasta on kontsernile olnud ajaloo aktiivseim laienemisaasta, siis on see paratamatult mõjutanud varasemat kasumlikkusnäitajat. Teisalt jälle lubavad praeguseks nö käima joostud uued kaubanduspinnad hea tundega vastu minna saabuvale jõuluajale.“

Puusepa sõnul pidurdasid üheksa kuu kasumi kasvu samad tegurid, mis tänavu esimesel poolaastal. Ümberehitustööde tõttu olid vahepeal suletud neli Selverit ning ette valmistati kaheksa Selveri avamist.

Samuti jäi sellesse perioodi Selveri Läti tütarettevõtte tegevuse käivitamine. Lisaks mõjutasid kasumit dividendidelt makstud tulumaksu suurenemine ning kommunaal- ja tööjõukulude kasv.

Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluvad Tallinna Kaubamaja AS, Tartu Kaubamaja AS, AS A-Selver, Selver Latvia SIA, Tallinna Kaubamaja Kinnisvara OÜ, Tartu Kaubamaja Kinnisvara OÜ, TKM Latvia SIA, Kia Auto AS, OÜ Ülemiste Autokeskus, OptiGroup Invest OÜ, Kia Auto UAB, SIA Kia Automobiles, TKM Beauty OÜ, TKM Beauty Eesti OÜ, TKM Shoes OÜ, Rävala Parkla AS ning jalatsimüügikett Suurtüki Kinga- ja Nahaärid, millele lisandusid hiljuti ka ABC Kinga keti kauplused.

Kontserni 2007. aasta käive oli 5,9 miljardit krooni.