EMT telefonide tummaksjäämine ei sulgenud küll Tallinna Kaubamaja uksi ega jätnud toimumata ühelgi tehingul, kuid kui sideprobleemid muutuvad reegliks, siis kaalub kaubamaja mobiilioperaatori vahetust, ütles arendusdirektor Urmas Pastarus Postimehele.

“Kui sidekatkestus juhtub üks kord, siis kõik noogutavad, sest ikka juhtub. Kui juhtub teine kord, siis kehitatakse õlgu. Kui see aga kujuneb reegliks, siis ei tasu oma närve ja aega kulutada kohtus kahjutasude nõudmisele, vaid tuleb mõelda, kellelt teenust homme osta,” rääkis Pastarus.

RIME Kinnisvara maakleri Monica Meldo sõnul põhjustas EMT kinnisvarafirmade töös täieliku segaduse. “Enamik kohtumisi jäi ära, sest puudus võimalus klientidega neid lõplikult kokku leppida,” kirjeldas Meldo “Samuti ei saanud ühendusi ei notarite ega pankadega.”

“Tundub, et EMT probleemid on muutunud liiga sagedasteks ning tuleb kaaluda operaatori vahetamist, sest muidu jääme teistest kinnisvarabüroodest, kes kasutavad mõne teise operaatori teenuseid, konkurentsis maha,” rääkis Meldo.

EMT sidekatkestuse tõttu said paljud kliendid eile hilinemisega kätte endale tellitud mobiiliteenused, ütles firma Mobi Solutions juhatuse liige Veljo Otsason.

“Kas me EMT-le ka mingi kahjunõude esitame, ei oska veel öelda,” sõnas Otsason.

Probleemid EMT sidega häirisid peaaegu kogu tööpäeva vältel ka taksodispetšerite suhtlemist klientidega. “Me ei saa klientidele helistada, kui oleks hädasti tarvis midagi täpsustada,” kurtis Tulika Tallinna klienditeenindaja Anu Uuspõld neljapäeval poole kolme ajal.