Seda lubati meile näidata täna hommikul. Esimene tramm on valmis ja see tuuakse detsembri teises pooles Tallinna, kus alustatakse katsetustega.

Neljapäeval saime linna peal näha sama firma teisi tramme, mis olemiselt sama moodsad. Nimelt on Zaragoza linnavalitsus piiranud linna üldvaate säilimise nimel teatud linnaosades õhukaablite olemasolu.

Sellest johtuvalt on ka CAF teinud tehnilisi uuendusi, mis sisuliselt võimaldab trammil kontaktvõrguta sõita üsnagi pikka maad, kasutades selleks kondensaatorsüsteemi, mida laetakse peatustes olevate metallplaatide-laadijatega.

Igati roheline ja moodne lahendus, mis paraku veel Tallinnasse ei jõua.

Tasub vast ka ära mainida, et samad trammid sõidavad Stockholmis. Soomes Helsingis sõidavad CAF metroorongid, Austraalias trammid ja USA-sse tarnitakse ka praegu suur partii tramme. Tallinnasse tuleva ühe trammi maksumus on ca 2,4 miljonit eurot.