”Kui riik jõuaks SLKga lepingu pikendamise osas kokkuleppele ja korraldaks uue konkursi saarte liinide operaatori leidmiseks, osaleksin seal kindlasti,” ütles Alt Eesti Päevalehele. ”Huvi on täiesti olemas, oleks vaja vaid aasta ettevalmistusaega,” lisas ta.

Endine Saaremaa Laevakompanii (SLK) aktsionär Alt osales majandusministeeriumi korraldatud ebaõnnestunud parvlaevakonkursil selleks spetsiaalselt loodud firma VLF kaudu. Konkursist, kus riik pakkus seitsmeaastast liinilepingut 700 miljoni krooni eest, võttis osa neli firmat. Majandusministeerium tühistas konkursi tulemused, viidates tehnilistele vigadele.

Olime nõus korraldama parvlaevaliiklust seitse aastat 609 miljoni krooni eest, lisaks olime valmis ise investeerima 180 miljonit krooni,” ütles Alt ning lisas, et VLF oleks vabalt võinud ise vedama hakata. Teised pakkumised algasid 110 miljonist kroonist aastas.

”Meil oli laevu päris palju, oli kokkuleppeid mitme laevakompaniiga üle maailma. Oli ka varuvariante,” ütles Alt, kelle sõnul on kokkuleppeid ka täna võimalik realiseerida. Viimases hädas kaaluti SLK-lt laevade rentimist.