Alates tänasest ilmub Eesti juhtiv majandusleht viiel päeval nädalas senise kolme korra asemel "äripäev ei muutu päevaleheks selle sõna otseses tähenduses, ütles lehe peatoimetaja Igor Rõtov ilmumissageduse muutumist kommenteerides.

"Hakkame andma ikkagi ainult majandusinformatsiooni," selgitas ta. Rõtovi sõnul näevad majanduslehe tegijad, et nende lugejad loevad ka edaspidi lisaks äripaevale veel ühte päevalehte, kust nad saavad üldist informatsiooni poliitikast, kultuurist ja spordist.

Roosa majanduslehe omanike esindaja ülo Pärnits teatas, et käesoleval aastal tahetakse reklaamikäibe poolest ette jõuda ka Postimehest. "Omanike jaoks on leht kasumi tootmiseks," lisas Pärnits. Ta nõustus väitega, et viis korda nädalas ilmumise põhieesmärk on suurendada reklaamitulusid.

Igor Rõtov omakorda ütles kommentaariks Pärnitsa jutule, et tema arvates on väide reklaamikäibe kohta ilmselt hea nali. "Mitte mingil juhul ei saa äripäeva seada ühte ritta teiste päevalehtedega, sest meie lehel on oma kindel sihtauditoorium," ütles ta.

Roosa majanduslehe pressiteate kohaselt on ajalehe kümnest eksemplarist kaheksa tellitud firmadesse. Tänavu jaanuaris oli äripäeval 12 558 tellijat.

Ajalehe omanik on AS Mainor Bonnier Kirjastus, mille aktsiatest 51 protsenti kuulub Rootsi majanduslehele Dagens Industri ja 49 protsenti AS Mainorile. Ajalehe käive oli möödunud aastal 32 miljonit krooni ja kasum seitse miljonit krooni. äripäeval on üle 80 töötaja. Ilmumissageduse muutumisega seoses võeti lehte tööle kaheksa uut ajakirjanikku, eeskätt just uudisteosakonda.

Lehelugejate ja reklaamiandjate arvu kasvuga tegijad praegu ei arvesta. "Me lihtsalt teenindame paremini neid lugejaid ja neid reklaamikliente, kes meil juba praegu on olemas," ütles Rõtov kommentaariks.

EPL