“Interneti reklaamikäive moodustab paberlehe omast vaid ühe protsendi ja veebiteenuse kasutajad ei maksa meile sentigi,” selgitab Äripäeva peatoimetaja Igor Rõtov esmaspäevases ajalehes toimuvaid muutusi.

“Kui aasta tagasi räägiti tõemeeli, et internetiuudised suretavad peagi ajalehed välja, siis täna on maad võtmas hoopis teised toonid,” lisab Rõtov. “Võitis lihtne vana tõde: “Tasuta lõunaid ei ole”.”

Internetibännerite reklaamikäive ei ole veel kuskil suutnud korvata veebiajalehe kulusid, märgib Rõtov.

Rõtov märgib, et Äripäev kaalus ka oma internetiväljaande doteerimise jätkamist, lootuses, et kunagi tulevikus reklaam sinna tekib. Ajaleht valis siiski võimaluse siduda internetiteenuse juurdepääs ajalehe tellimusega, lootes, et nii tellijate arv kasvab.

Äripäeval on Rõtovi sõnul 17.000 tellijat.

Postimees ja Eesti Päevaleht ei ole praegustel andmetel oma võrguväljaannete juurdepääsu kitsendamist kavandanud.