Tegemist on esimeste Hiina päritolu veduritega Euroopas. EVR Cargo esindaja Rain Dorbeki sõnul liigub vedur peale vajalike dokumentide lõplikku vormistamist edasi ettevõtte Muuga depoosse, kus alustatakse vajalike tüübikatsetustega. „Need on vajalikud kasutuselevõtu eelduseks olevate sertifikaatide saamiseks. Vastavalt sertifitseerimisprotsessi tulemustest sõltub edasiste vedurite tootmisprotsess,” rääkis Dorbek.

”Alati on võimalus et tehing jääb pooleli aga me ei võta seda nii. Kuna neid hakati täiesti nullist tegema, siis võib vigasid ikka välja tulla ,selleks see prototüüp testimiseks ongi.”

Dorbeki sõnul vigade ilmnemisel tehing katki ei jää, vaid nendest teavitatakse Hiina tehast ja järgmised neliteist vedurit tulevad juba parendatud kujul. Prototüüp jääb Eestisse ja on seega esimene vedur 15-st, teised peaksid järgemööda hakkama saabuma 2013. aastal ning plaanide kohaselt on kõik vedurid järgmise aasta septembrikuuks kohal.

DF7G-E veduri testimisest võtavad osa AS EVR Cargo, Tehnilise Järelevalve Ameti ning rahvusvaheliselt kõrgelt tunnustatud sertifitseerimisorganisatsiooni Bureau Veritas Certification spetsialistid.

AS Eesti Raudtee kuulutas 2011. aastal välja rahvusvahelise hanke 16 uue manööverveduri ostuks tolleaegsele tütarettevõttele AS EVR Cargo. Hankele laekus kolm pakkumist, millest kaks kvalifitseerusid ning parimaks osutus konsortsiumi CCOEC/BRE pakkumine.

Hiina vedur Muuga sadamas, esialgu alles pakituna