Lepingu järgi peavad AS Ühisteenused ja AS EMT garanteerima linnale viie aasta jooksul 17 500 000 eurot parkimistasu ehk 3 500 000 eurot aastas.

Pealinna ja Falck Eesti AS-i avalike teenuste divisjoni õigusjärglane AS Ühisteenused koostöö on kestnud aastast 2001. Ühisteenuste tegevjuhi Hendo Priimägi sõnul on nende aastate jooksul käima lükatud mitu projekti, mille eesmärgiks oli ühtne parkimiskorraldus pealinna tänavatel ning mugavate parkimistasumisviiside arendamine. 2008. aastal läks AS Ühisteenused parkimisoperaatoritest esimesena üle elektroonilisele parkimissüsteemile, laialdast kasutust on leidnud ka parkimislahendus nutitelefonidele.

„Soovime olla teerajajaks parkimislahenduste pakkumisel ning oma uuendustega teha autoomaniku elu veelgi lihtsamaks, plaanis on veel mitmeid uusi arendusi, mis muudavad parkimise veelgi mugavamaks,” ütles Hendo Priimägi.

EMT arendas mobiilse parkimise teenuse välja 2000.aastal ning tänaseks koguneb üle 80 protsendi parkimistasudest mobiilse parkimise teenuse vahendusel.

„Sellise üleriigilise ja kõikide mobiilsideoperaatorite poolt pakutava ühtse m-parkimise lahenduse ja kasutusega oleme maailmas jätkuvalt unikaalsed. Samas jätkame teenuse edasiarendustega, sel aastal oleme turule toonud uued äpid nutitelefonidele, mis lihtsustavad oluliselt parkimisega seonduvaid toiminguid ning läbirääkimised käivad ka naaberriikidega, et sama lahendust saaksid Eesti m-parkijad kasutada ka naaberriikide pealinnasid külastades,“ rääkis EMT lisateenuste osakonna juhataja Holger Haljand

Parkimiskorralduse ja liikluse reguleerimise eest vastutav AS Ühisteenused alustas tegevust 2007. aastal, tänaseks korraldab ettevõte parkimist Tallinna ja Tartu avalikel tasulistel valveta parkimisaladel, 5 parkimismajas ja üle 250 eraparklas üle Eesti, meie poolt hallatavate parkimiskohtade arv ületab 20 000 parkimiskohta.

Hankele esitas omapoolse pakkumise ka Europark Estonia OÜ.