Võrreldes 2011. aastaga vähenes Atria Baltimaade kahjum 0,7 miljoni euro võrra. Atria Groupi käive kasvas möödunud aastal 1,34 miljardi euroni, kasum enne makse 18,9 miljoni euroni, teatas ettevõte.

„Käive küll langes, kuid oluline on, et suutsime kahjumit märkimisväärselt vähendada – oleme suutnud ettevõtet ja tooteportfelli oluliselt korrastada, kuigi palju tööd on muidugi veel teha,” selgitas Atria Eesti tegevdirektor Olle Horm.

„Paremini müüsid värske liha tooted ning trendi jätkumist loodame ka sellel aastal. Tahame kasvatada tarbijate usaldust meie toodete vastu. Kuna oleme Eestis suuruselt teine seakasvataja, mõjus positiivselt see, et eelmisel aastal oli seakasvatuse kasumlikkus parem kui eelnevatel aastatel.”

„Meil on vaja kasvatada mahte, mis parandavad kestliku tegutsemise eelduseks olevat kasumlikkust,” sõnas Horm.

„Samas on lihaturu konkurents nii Eestis kui Baltimaades tervikuna äärmiselt tihe, mistõttu tarbijad ootavad väga kvaliteetseid, maitsvaid ja soodsaid tooteid. Kõigi nende omaduste ühendamine eeldab suuri oskusi ja õnne.”

„Eestis on Atria enimmüüdud tooted mahesarja tooted ehk mahedalt maitsestatud šašlõkid, grillvorstid, viinerid,” märkis Atria Eesti müügidirektor Meelis Laande. „Kindlasti tahame sellel aastal tarbijaid üllatada ka uute toodetega nii kevad-suvisel kui ka sügis-talvisel hooajal. Probleemina võib välja tuua tooraine märkimisväärse kallinemise nii Eestis kui Euroopas. Põhjamaades on tooraine kohati kallinenud kolmandiku võrra, mistõttu uute toodete turule toomist raskendab nende sunnitult kõrge hind.”