Maks & Moorits küpsetatud praadide müük kasvas detsembri kahel viimasel nädalal kolm ja Vastse-Kuuste oma 2,5 korda, teatas ettevõte.

Atria Eesti turundusdirektor Rene Kiisi sõnul ei saa müügitulemuste põhjal küll väita, et tarbija jõululaud oleks sel aastal olnud kesisem – pigem vastupidi.
”Täpsed tulemused saame aasta alguses, kuid olemasolevate hinnangute järgi on Atria Eesti oma turuosa teiste lihatööstuste arvel kasvatanud,” sõnas Kiis.

Atria Eesti jõulutoodete müük kasvas detsembri kahel viimasel nädalal võrreldes möödunud aasta sama perioodiga kümnendiku võrra ulatudes 160 000 kg.
Kokku on Atria Eesti detsembris müünud 260 000 kg talvetooteid.

Maks & Moorits, Wõro ja VK kaubamärke omav Atria Eesti tõi oktoobris müüki üle 70 nimetuse talvetooteid, millest kolmandik on uudistooted.

Atria omandas Valga Lihatööstuse 2005. aasta algul ning Wõro ja Vastse-Kuuste Lihatööstused käesoleva aasta suvel.