"Meie jaoks on kasumisse jõudmine murrangulise tähtsusega, mis näitab ettevõtte majandusnäitajate aastatepikkuse negatiivse trendi muutumist positiivseks," sõnas Atria Eesti ASi juhatuse esimees Olle Horm. "Oleme ettevõtte uue juhtkonnaga näinud märkimisväärset vaeva ettevõtte sisemise efektiivsuse kasvuga ning see on pikaajalise töö tulemus. Usun ka, et kestlik. Edu on toonud just kõrgema lisandväärtusega toodete oluline müügikasv - oleme suutnud pakkuda tarbijatele paremaid valmistooteid, mille kasumlikkus on kõrgem kui nt toorel lihal."

"Kuid toodete poolelt vaadata, siis edu on toonud uuenenud ja optimeeritud tooteportfell," sõnas Olle Horm. "Uutest toodetest on väga menukad olnud Retro vorstid ning oktoobri alguses müüki jõudnud Maks ja Mooritsa suitsuvorstid. Tarbija eeldab, et tootja suudab teda üllata. Üllatamiseks ei ole sageli vaja mõelda välja midagi uut, vaid hoopiski tuua tagasi minevikust see, mis on olnud väga hea ja hinnatud. Tarbija hindab kvaliteeti, head maitset ning ka meeldivat pakendit. Mõneti kehtib reegel, et heal kaubal on ka kaunis pakend."

Olle Horm lisas, et positiivne müügikasvu trend on viimasel aastal olud peaaegu kõigis olulistes tootegruppides. "Näiteks 2012. aastaga võrreldes oli Atria Eesti puhul kasvu näha kõigis suvetoodete gruppides - šašlõkkide müügimaht kasvas 57%, grill-lihadel 41% ning grill-ribidel 28%," märkis Olle Horm. "Samasugust müügiedu ootame ka talvetoodetele."

Atria Eesti AS on üks suurematest, ligi 400 töötajaga Eesti toiduainekontsernidest ning suuruselt teine seakasvataja Eestis. Ettevõte alustas Eestis tegevust 2005. aastal, kui omandas Valga Lihatööstuse.  2008. aastal saadi AS Wõro Kommertsi ja AS Vastse-Kuuste Lihatööstuse omanikuks. 2009 ühinesid  AS Wõro Kommerts, AS Vastse-Kuuste Lihatööstus ja AS Valga Lihatööstus juriidiliseks isikuks Atria Eesti AS. Atria Eesti omab kolme kaubamärki: Maks & Moorits, Wõro ja VK.  Atria Eesti AS kuulub Soome börsiettevõttele Atria Oy, mille möödunud aasta käive oli 1,34 miljardit eurot ja kasum 18,9 miljonit eurot.