2000. aasta oktoobris turule tulnud Aura kaubamärk on saavutanud Eesti jaekaubanduses 14,3-protsendilise turuosa. Teisel kohal on Solo 12,8 protsendi ja kolmandal Gutta 12,7 protsendiga, teatas Ösel Foods. Võrreldes perioodiga aprill-mai on Aura turuosa tõusnud 2,3 protsendipunkti võrra.

Super- ja minimarketites on Aura turuosa kõrgem, ulatudes 18,7 protsendini. Teisel kohal on seal Gutta 12,7 protsendi ja kolmandal Solo 12,5 protsendiga.

“Oleme oma mullustest prognoosidest natuke ees, sest lootsime turuliidriks saada selle aasta lõpuks,” ütles Ösel Foodsi juhatuse esimees Kuldar Leis.

“Septembris-oktoobris on mahlaturg traditsiooniliselt madalseisus, kuid tõime Aura mahlade sekka veel kaks uut toodet, banaaninektari ja pirnijoogi. Banaaninektar on uudse maitse tõttu väga hästi vastu võetud,” märkis Leis.

“Viimase aasta jooksul on suurenenud keskmise ja keskmisest pisut kallima hinnaklassi toodete turuosa, samuti korgiga pakendite turuosa. Maitsesegmentidest väärib esiletõstmist ploominektari osakaalu tõus,” ütles ACNielsen müügi- ja klienditeenindusjuht Margo Kurisoo.

Ösel Foods on sellel aastal müünud kaks miljonit liitrit mahla.

Firma turustab 11 erineva maitsega mahla, millest suurima turuosaga on apelsinimahl. Oktoobri teisel poolel tuleb Ösel Foods turule ka odavamate mahlade sarjaga.

Firma alustas mahlatootmist 2000 aasta oktoobris. Eelmisel aastal oli firma käive 80 miljonit krooni.