Super- ja minimarketites on Aura turuosa kõrgem, ulatudes 18,7%-ni, teisel kohal on Gutta 12,7% ja kolmandal Solo 12,5%-ga.

"Viimase aasta jooksul on suurenenud keskmise ja keskmisest pisut kallima hinnaklassi toodete turuosa, samuti korgiga pakendite turuosa. Maitsesegmentidest väärib esiletõstmist ploominektari osakaalu tõus" ütles ACNielsen müügi- ja klienditeenindusjuht Margo Kurisoo.

Ösel Foods on sellel aastal müünud 2 miljonit liitrit mahla. Firma turustab 11 erineva maitsega mahla, millest suurima turuosaga on apelsinimahl. Firma alustas mahlatootmist 2000 aasta oktoobris ning prognoosis suurima turuosa saavutamist 2001. aasta lõpuks. "Oleme oma mullustest prognoosidest natuke ees, sest lootsime turuliidriks saada selle aasta lõpuks. Septembris-oktoobris on mahlaturg traditsiooniliselt madalseisus, kuid tõime Aura mahlade sekka veel kaks uut toodet, banaaninektari ja pirnijoogi. Banaaninektar on uudse maitse tõttu väga hästi vastu võetud" ütles Ösel Foodsi juhatuse esimees Kuldar Leis.

Ösel Foods on põhiliselt jookide tootmisele spetsialiseerunud Eesti toiduainetootja, mille 2000. aasta käive oli 80 miljonit krooni. Lisaks Aura mahladele omab Ösel Foods kaubamärke Gruuv, Aura Spring, Limonaad Originaal.

Oktoobri teisel poolel tuleb Ösel Foods turule ka odavamate mahlade sarjaga.