Tokios asuv ettevõte palus pankrotikaitset nii USAst kui Jaapanist. USAs esitati pankrotikaitse taotlus, kus selgub, et ettevõttel on enam kui kümne miljardi dollari eest kohustusi, sealhulgas Honda Motori ja Toyota Motori ees, kirjutab Bloomberg.

Tagasikutsumiste saaga algas enam kui kaheksa aastat tagasi, kui selgus, et turvapatjade õhuga täitmise seadmel on viga.

Hiina Ningbo Joyson Eelctricu teelt kadus nüüd probleem, et osta ära 1,6 miljardi dollari eest Key Safety Systems.

„Oleme ränga olukorra ees ja me ei saa kauem oodata,” ütles Takata juht Shigehisa Takada.

Key Safety peaks võtma üle maailma tööle olulise osa Takata töötajatest. Läinud aasta märtsis oli ettevõttel 50 530 töötajat.

Takata ei tea ettevõtte vastu suunatud nõuete suurust, kuna ei ole selge kuidas jagunevad tagasikutsumise kulud ettevõtte ja autotootjate vahel.

Ettevõte peaks üle maailma tagasi kutsuma enam kui sada miljonit turvapatja.