Autoettevõtete liidu president Andrei Mändla juhib tähelepanu, et raskused tellimusvedude sektoris sarnased nii suurtel kui väikestel vedajatel, mistõttu tuleb neid toetusi jagades võrdselt kohelda.

„Oluline on toetuse väljatöötamisel kohelda kõik sektori ettevõtteid võrdselt, sõltumata nende suurusest. Suurtel vedajatel on reeglina uuemad keskkonnasõbralikumad bussid, millel ka paraku suuremad liisingkohustused, samuti tagavad nad bussijuhtidele täiskohaga töö ja tasuvad selle eest vähemalt üldtöökokkuleppes kokku lepitud miinimumtasu,“ põhjendab Mändla.

Autoettevõtete Liidu juht toob välja ka ettepaneku toetuse arvutamiseks. „Täpse toetamisemetoodika väljatöötamisel soovitame arvesse võtta ettevõttele kuuluvate busside vanust või vähemalt vastavust EURO 5 keskkonnanormidele, samuti tellimusvedu osutava ettevõtte poolt möödunud aastal tasutud tööjõumakse,“ sõnas Mändla.