Kui sõiduautosid müüdi veidi vähem, siis tarbesõidukeid jälle selle võrra rohkem ja kokkuvõttes andis tänavune jaanuar praktiliselt sama tulemuse möödunud aasta sama perioodiga, vahendab BNS.

2014. aasta jaanuaris müüdi kokku 1638 uut sõiduautot, mis on 4 protsenti vähem kui mullu samal ajal. Automarkidest püsib jätkuvalt esikohal Toyota, mida anti klientidele üle 312 tükki. Selle tulemusega jättis Toyota lähimad konkurendid Škoda ja Volkswageni kaugele seljataha, sest neid müüdi vastavalt 129 ja 120, teatas AMTEL.

Kaugele maha ei jäänud ka Honda 112 uue sõiduauto müügiga, millest 100 olid Honda CR-V maasturid, mis osutus jaanuaris ka kõige populaarsemaks mudeliks. Järgnesid Škoda Octavia ja Toyota Auris vastavalt 68 ja 65 müüdud autoga.

Elektriautosid läks müügiks 12 tükki.

Tarbesõidukeid toimetati klientidele kätte 15 protsenti rohkem kui möödunud aasta esimesel kuul. Kokku müüdi jaanuaris 436 tarbesõidukit. Edukamateks markideks osutus Scania 68 müüdud autoga, Volvo müüs 52 ja Citroen 44 tarbesõidukit. Neist kaks esimest kerkisid nii kõrgele tänu väga heale tulemusele veokite segmendis.