Arvudes väljendus see ühes miljonis vähemmüüdud uues sõiduautos. Suurim autoturg Saksamaa oli seevastu vaid 3 protsendilises languses ja briti turg kerkis üle 5 protsendi.

Pikka aega kestnud majandusprobleemid on eriti Lõuna-Euroopas kliendid ettevaatlikuks teinud ja pannud tarbimises piire tõmbama. Maailma sõiduautomüük aga kasvas mullu umbes 4%, mis väljendus 68 miljonis müüdud masinas.

2013. aastaks ennustab Saksa Autotööstuse Liit (VDA) Euroopa osas kerge languse jätkumist, mis aasta lõpptulemuses peaks olema umbes 3% piires. Langus küll jätkub, kuid langustempo väheneb. Maailma mastaabis jätkub tõus ning autotootjad loodavad müüa alanud aastal üle 70 miljoni uue sõiduauto.

Seega on autotööstuses, mis annab Euroopas otseselt või kaudselt tööd ja leiba igale viiendale perele, eeldatavasti stabiilne, töökohti tõenäoliselt eriti enam ei koondata ning kindlasti annab sektor oma panuse ka Euroopa Liidu majanduse paranemisse üldiselt.