Autospirit haaras veerandi uute sõiduautode turust


Opel Insignia OPC 4
Opeli müügisalongide liitmisega suurendsas Autospirit oma turuosa.

Subarude müüjana tuntud Autospiriti turuosa tõusis märtsis uute autode müügil 24,8 protsendini, kui ettevõte liitis Opeli ja Peugeot müügi- ja teenindusettevõtte Ascar Auto, teatas ettevõte.

Tehingu tulemusel müüb ja teenindab Autospirit nüüdsest seitset automarki: Peugeot, Opel, Subaru, Kia, Mazda, Nissani ja Fiati. Samuti hooldab ettevõte Chevrolet autosid ja hoiab enda käes 14,7 protsenti tarbesõidukite turust.

Eelmisel aastal müüs Autospirit AS, Autospirit Tartu OÜ, Ascar Auto AS ja Ascar Tartu OÜ kokku 3368 uut autot.