Ettevõtte juhtide sõnul aitas häid tulemusi saavutada kliendile orienteeritus ja efektiivne majandamine.

Autospirit AS-i juhatuse esimees Marko Viirand kinnitas ettevõtte teates, et tänases raskes majanduskliimas on Autospirit suutnud saavutada erakordselt positiivsed tulemused ning alustab käesolevat aastat optimistlikult.

„Autospirit on oma tegutsemise algusest peale pidanud väga oluliseks kliendile orienteeritust ja efektiivset majandamist, hoides ettevõtte kulubaasi kontrolli all, kuid samas pidevalt arenenud ning laienenud,“ ütles Viirand ja kinnitas, et sama strateegiaga jätkatakse tegutsemist ka käesoleval aastal.

Viirandi sõnul oli möödunud aasta nende jaoks erakordselt hea, sest samal ajal kui autoturg langes, tõusis Autospiritis sõidukite müük märgatavalt. Subaru head müügitulemused saavutati uute mudelite, uue bokser-diiselmootori ja atraktiivse hinnakujundusega. Samuti saavutati head tulemused Nissaniga, mille enimmüüdud mudel oli Qashqai. Chevrolet jaoks oli möödunud aasta samuti positiivne, kuna hakati pakkuma viieaastast garantiid ning häid tulemusi näitas Chevrolet Aveo müük.
Lisaks uute sõidukite müügile andis eelmise aasta rekordtulemuse saavutamisse tugeva panuse Autospiriti G2 Kontrollitud Kasutatud Autode müük.

Käesolevaks aastaks ennustab Viirand positiivseid tulemusi, sest Autospiriti tootevalikus on väga hea hinna ja kvaliteediga praktilised sõidukid, mida keerulistes majandustingimustes sõiduki ostmisel eelistatakse.

Autospiriti käive:

2007 – 90,6 miljonit krooni
2008 – üle 200 miljoni krooni

Autode müük:

2007 - 335 sõidukit
2008 - 695 sõidukit (Subaru 227, Nissan 149, Chevrolet 131, Kasutatud sõidukid 188)