Itaalia-Ameerika autotootjat ähvardab 105 miljoni dollariline trahv. Ka enam kui miljonil vanemal Jeepi mudelil on tehnilised probleemid, mistõttu need kutsutakse ümbervahetusse või makstakse Chrysleri poolt nende remont kinni.

Viimane kokkulepe näitab, et USA autoturvalisuse regulaatorid on võtnud agressiivsema hoiaku ettevõtete suhtes, kes ei avalikusta defekte või ei teosta korralikult autode tagasi kutsumist.

Rami mudel kuulub ettevõtte enimmüüdud autode hulka. Selle mudeli esindajatel on roolivõimendi osad defektsed. Defekti tagajärjel võivad juhid kaotada auto üle kontrolli. Mõned esimesed selle vea parandused on ebaõnnestunud. Seetõttu otsustaski Fiat Chrysler osta autod tagasi. Omanikel on ka võimalus lasta need parandada.

Selle trahviga sai löödud kaua kestnud rekord, kus Honda Motor pidi maksma Takata vigaste turvapatjade pärast autode tagasikutsumise eest trahvi 70 miljonit dollarit.