Kõige halvemal juhul erines auto reaalne kütusekulu tehnilistest andmetest 207,14 protsenti. Sellise tulemuse sai näiliselt ökonoomne auto: pistikhübriid Mercedes-Benz S500 e L. Tavaliselt oli aga tehaseandmete ja reaalse elu kütusekulu erinevuseks 30 kuni 40 protsenti.

Auto Bild uuris kokku 700 erineva auto kütusekulu, seda 155 kilomeetrit pikal teekonnal. Sellest 61 oli maanteedel, 40 kilomeetrit linnas ja 54 kilomeetrit kiirteedel. Viimasest 20 kilomeetrit sõideti täisgaasil.

Enne ja peale iga testisõitu tangiti auto paak täis, nii saadi väga täpne ülevaade sellest, kui palju kütust kulus.

Kümme autot, mille kütusekulu erines kõige rohkem tehase andmetest:

Mercedes-Benz S 500 Plug In Hybrid: 2,8 liitrit sajale kilomeetrile tehases, 8,6 liitrit reaalselt. Erinevus 207,14 protsenti.

BMW i8 Pure Impulse: 2,1 liitrit sajale tehase andmetel, 5,6 liitrit sajale reaalselt. Erinevus 166,67 protsenti.

Lexus NX 300h E-FOUR F Sport: Tehase andmetel 5,3 liitrit sajale kilomeetrile, reaalselt 8,3 liitrit. Erinevus 56,6 protsenti.

Opel Astra 1.6 CDTI DPF ecoFLEX Sports Tourer Start/Stop ENERGY: 3,9 liitrit tehase andmetel, 5,8 liitrit reaalselt. Erinevus 48,72 protsenti.

Mini Cooper D (116 hobujõudu): Tehase andmetel 3,5 liitrit sajale, reaalselt 5,2 liitrit. Erinevus 48,57 protsenti.

Toyota Yaris Hybrid 1.5 VVT-i Comfort: Tehase andmetel 3,3 liitrit sajale kilomeetrile, reaalselt 4,9. Erinevus 48,48 protsenti.

Peugeot 308 SW BlueHDi 150 Stop & Start Allure: 4 liitrit 100 kilomeetrile tehase andmetel, reaalselt 5,9 liitrit. Erinevus 47,5 protsenti.

Opel Astra 1.6 CDTI DPF ecoFLEX Start/Stop ENERGY: 3,7 liitrit tehase andmetel, reaalselt 5,4 liitrit. Erinevus 45,95 protsenti

Audi A7 3.0 TDI clean diesel quattro S tronic: Tehase andmetel 5,2 liitrit sajale, reaalselt 7,5 liitrit. Erinevus 44,23 protsenti.

Opel Astra 1.6 CDTI DPF ecoFLEX Sports Tourer Start/Stop Style: 3,7 liitrit sajale tehase andmetel, reaalselt 5,3 liitrit sajale. Erinevus 43,24 protsenti.

Samas leidus ka üks auto, mille reaalne kütusekulu oli väiksem kui tehase andmed ette nägid. Selleks oli Land Rover Defender 110 DPF Station Wagon E, mis tehase andmetel pidi tarbima 11,1 liitrit kütust sajale, reaalselt tarbis aga 10,8 liitrit ehk 2,7 protsenti vähem. Ülejäänud testitud autod sõid kõik tehaseandmetest rohkem kütust.