Lusti sõnul ei taju ta praegu otsest konkurentsi. "Lähedasi lahendusi on, aga probleemiks on nende kasutamise mõnetine keerulisus," ütles ta. Ettevõttelt ettevõttele suunatud pakkumiste internetikeskkonna B2Boffer.com lõid reklaamifirmaga Kontuur Leo Burnett seotud mehed.
"See asi ei saanudki käima minna," kommenteeris tehnokratt Peeter Marvet. "Paljast reklaami ei saa ju müüa," ütles ta ja nimetas projekti reklaamiala inimeste läbimõtlemata ideeks. Marveti sõnul ei paku toode tarbija jaoks märgatavat lisaväärtust võrreldes tavalise e-postiga ning on liiga keeruline kasutada. Samas tunnustas ta mõnesid B2Bofferi Eesti oludes uudseid lahendusi, näiteks ettevõtte võimalust ise oma andmeid internetis muuta.
Aastane pakett maksab 3800 krooni pluss käibemaks, kevadel oli üritusega liitunud sadakond ettevõtjat. Tasuta testimise perioodil sai ettevõtte teatel päringuid 3049 ettevõtet. Alustades saatis võrgubörs reklaamkirja koos isikliku parooliga 26 000 tegutsevale ettevõttele. B2Bofferi tegutsemise põhimõte on hinnapäringute ja pakkumiste saatmine e-postiga teenusega liitunud konkreetsetele ettevõtetele. Ettevõtte juht Ants Lusti on kinnitanud, et reklaamile läks umbes pool käivitamiseks kulunud rahast.
B2Bofferi teatel olid käivituskulud poolteist miljonit krooni. B2Boffer AS tegutseb koostöös reklaamiagentuuriga Kontuur Leo Burnett ja selle tütarettevõttega Leo Express.