2006. aastal eksportis Balbiino jäätist 40 miljoni krooni eest Lätti, Leetu, Soome ja Saksamaale. Balbiino eksport kasvas aastaga ligi kolmandiku võrra, teatas ettevõte. 

„Balbiino jaoks oli möödunud aasta oluline kasumlikkuse suurenemisel, kasum kasvas üle kahe korra  miljonilt ligi 10 miljoni kroonini,” ütles AS Balbiino juhataja Riho Niils. „Eelmisel aastal alustasime senise külmhoone laiendust: 28 miljoni krooni suuruse investeeringu tulemusel saab Balbiino Baltimaade suurima külmlogistikakeskuse."

„Ekspordis pean kõige olulisemaks tugevat sisenemist Soome turule, kus aastane kasv oli 60%,” ütles Balbiino turundusjuht Teet Anier. „Edukas oli müük ka Lätis, mis on Balbiino peamine eksportturg, kus ettevõttel on ca 10%-line turuosa. Eestis on Balbiino turuosa 40% ning kasvuks on vaja leida uusi turge. Kõige kõrgema potentsiaaliga on just lähinaabrid.”

„Lisaks ekspordile pöörame olulist tähelepanu ka Eesti turule ja püüame kõrghooajal olla kõikjal võimalikult hästi kättesaadav,” ütles Anier. „Balbiino parim kauplus, liikuv jäätiseauto Jätsiabi sõidab ka eeloleval suvel ringi nii Tallinnas kui Tartus. Balbiino populaarsemad jäätised olid möödunud hooajal vahvlitopsid, Vanilla Ninja, Trullid, Raks ning Balbiino perejäätised. Käesoleval aastal tahame hooaja alguses kindlasti mõne uue tootega üllatada.”

Balbiino koorejäätise sari City sai Tunnustatud Eesti Maitse 2006 nn pääsukesemärgi. Tunnustatud Eesti Maitse päritolu- ehk pääsukesemärk antakse toodetele, mille põhitooraine on 100%-liselt eestimaise päritoluga.

2006. aastal sai Balbiino ülemaailmse toiduainete kvaliteedistandardi sertifikaadi BRC.