„Balbiino eesmärk on olla Baltimaade juhtiv jäätisetootja, mis eeldab ühtset kaubamärki nii Eestis, Lätis kui ka Leedus,“ selgitas Balbiino juhataja Riho Niils. „Margota ostuga laiendasime oluliselt oma turuosa Lätis ning kuna ettevõtete profiilid olid erinevad, saime täiendada tootevalikut ka Eestis ja Leedus. Ühtne kaubamärk võimaldab meil efektiivistada turundustegevust ning tugevdada Balbiino kaubamärki Lätis.“

Balbiino turundusjuht Teet Anier märkis, et nimemuutuse taga on ka muutuv sisu. „Eesti ja Läti ettevõtete integreerimine võimaldab meil pakkuda laiemat sortimenti, paremat tootearendust ning kindlamat kvaliteeti ja tarnekindlust,“ ütles Teet Anier. „Samas arvestame loomulikult iga turu eripäradega ning pakume nii eestlastele, lätlastele kui leedulastele just neile mõeldud tooteid.“

Balbiino ostis Läti jäätisetootja Margota 2007. aasta veebruaris. Balbiinol on Lätis 10% turuosa.

Balbiino (www.balbiino.ee) on Eesti kapitalil põhinev ettevõte, millel on Eesti jäätiseturul 40%-line turuosa. Lätis, kus Balbiino omab tütarfirmat Margota, on Balbiinol 10% turuosa. Balbiino müüb toodangut ka Leedu, Soome, Saksamaa ja Rootsi turule. Balbiino Tartu filiaal ja Balbiino Virumaa Keskus Jõhvis moodustavad Eestit hõlmava müügivõrgu. Balbiino jäätisetehases ja logistikakeskuses töötab aastas keskmiselt 200 inimest. Tütarettevõtetes töötab kokku 35 inimest. Balbiino 2007. aasta käive oli 408 miljonit krooni. Balbiino omab rahvusvahelist kvaliteedistandardi sertifikaati BRC.