?Jäätise turg kasvab Eestis 2006. aastal ca 5%, Balbiino tahab kasvada 8%,? rääkis Balbiino juhataja Riho Niils. ?Oleme algavaks jäätisemüügi tipphooajaks ette valmistunud ning toome turule mitmeid põnevaid uusi tooteid,? ütles Niils. ?Üllatame tarbijaid laevukesekujulise jäätisega Ice Cream Boat. Riias toimuva Jäähoki MM-i auks tõime turule spetsiaalse hokilitri kujulise pulgajäätise Hockey,? selgitas Niils.

?Eestlased armastavad ?vana kooli? jäätiseid ? kõige populaarsemad on ikka vanilje- ja šokolaadijäätised ning muidugi vahvlitopsid,? rääkis Balbiino turundusjuht Teet Anier. ?Pakume ka pidevalt uusi maitseid, et tarbijatel oleks valikuvõimalusi ? sellel aastal uuendasime Grosso sarja,? lisas Teet Anier.

Balbiino perejäätiste sarja uus toode on apelsinijäätis šokolaaditükkidega.

Balbiino kohukese sarja lisandus Leiva kohuke. Traditsiooniliste lisandite asemel on kohupiimaga segatud leivalisand, mis on valmistatud riivitud rukkileivast ning sellele on lisatud pähklimaitset.

Balbiino on Eesti kapitalil põhinev ettevõte, millel on Eesti jäätiseturul 42%-line turuosa. Koostöös partneritega on ettevõtte turuosa Lätis 10%. Balbiino müüb toodangut ka Saksamaa, Leedu ja Soome turule. Tütarettevõtted Balbiino Lõunakeskus Tartus ja Balbiino Virumaa Keskus Jõhvis moodustavad Eestit hõlmava müügivõrgu. Balbiino jäätisetehases ja logistikakeskuses töötab aastas keskmiselt 200 inimest. Tütarettevõtetes töötab kokku 35 inimest. Balbiino 2005. aasta käive oli 322 miljonit krooni.