„TREV-2 Grupi börsile viimine, ettevõtte avalikuks muutmine, on stabiilsuse ja kvaliteedimärk, mis peaks värskust tooma kogu turule," ütles sõnas TREV-2 Grupi nõukogu esimees Peeter Vilipuu ettevõtte teates.

"TREV-2 Grupp ja BaltCap on mõlemad omas valdkonnas tuntuimad tegijad Eestis. BaltCap on ainsa investeerimisettevõttena esindatud Eesti vastutustundlike ettevõtete edetabelis, BaltCapi ärifilosoofia kattub TREV-2 omaga, mis toob kaasa sujuva koostöö ja TREV-2 liidripositsiooni kindlustamise.“

BaltCapi investeeringute direktor Kristjan Kalda ütles, et praegust turgu kõrvalt vaadates jääb mulje, justkui ehitaks teid juristid, mitte teedeehitusinsenerid.

"Lõputute ärapanijalike hankevaidluste tagajärjel on kaotajad lõpuks nii tellija- riik, turuosalised kui ka kõik liiklejad. BaltCap näeb TREV-2 pikaajalist tugevust pigem kvaliteetses töös ja innovatsioonis ning meie arvates ei ole vaidlustamistele ülesehitatud turumudel jätkusuutlik,“ kommenteeris investeeringut," sõnas ta.

TREV-2 nõukogu liikmetena jätkavad firma asutajad Peeter Vilipuu (esimees), Lembit Makstin ja Svetlana Aleksejeva, BaltCapi esindajatena asuvad nõukogu liikmetena tööle Kristjan Kalda ja Martin Kõdar.

TREV-2 tähtsamad projektid 2010. aastal olid põhiteedest Jõhvi-Kukruse lõik ja Viitna ümbersõit Tallinn-Narva maanteel; Karksi-Nuia - Lilli tee rekonstrueerimine, mis on oluline ühendustee Mulgimaa ja Läti vahel; Põlva-Himmaste teelõigu rekonstrueerimine, mis muudab tunduvalt Põlva linna lähiümbrust. Olulised on ka Mustla linna ja Vastseliina asula vaheliste teelõikude rekonstrueerimine ja Audru ja Pikasilla sildade rekonstruktsioon. Oluliseks tuleb pidada ka Põlva maakonna riigiteede hooldelepingu võitmist perioodiks 2010-2017, mis on juba kolmas lepinguperiood antud maakonnas.