550-ruutmeetrine Monton on Kaliningradi uusima, Europa-Centr nimelise kaubanduskeskuse üheks moeankruks. Aasta teises pooles plaanib ettevõte avada veel 14-18 uut kauplust, teatas ettevõte.

Baltika arendusdirektori  Jaan Järve kinnitusel on ettevõtte arenguplaanides olulisel kohal sisenemine uutesse linnadesse juba olemasolevatel turgudel, näiteks Venemaal. Ca 400 000 elanikuga Kaliningradi kasuks otsustati Järve sõnul seetõttu, et tegemist on piirkonna keskusega, mis on jaekaupmeeste poolt veel praktiliselt avastamata. “Hetkel ehitatakse seal esimesi kaasaegseid kaubanduskeskusi ning konkurents on suhteliselt väike. Baltika on seal kindlasti üks tugevamaid moekauba pakkujaid,“ rääkis Järv. “Usume Montoni edusse  uues piirkonnas ning seda usku suurendavad nii avapäevade head müügid kui ka fakt, et Monton on esindatud ja populaarne juba viies Venemaa suurlinnas, “ kinnitas Järv.

Märtsi lõpus avanes teine Montoni kauplus ka Tšehhi turul - riigi suuruselt kolmandas linnas Ostravas. Baltika turundusdirektori Anu-Mall Naaritsa sõnul on kauplus kiiresti käivitunud ja müügid väga head. ”Mul on hea meel arengute üle Baltikale uuel turul. Oleme lühikese ajaga võitnud kaubanduskeskuste arendajate usalduse, mis annab meile hea võimaluse edasiseks laienemiseks,” lisas Naarits.

Aasta teises pooles avab Baltika veel 14-18 kauplust. Teise poolaastasse jääb ka Ivo Nikkolo kaubamärgi esinduskaupluse avamine Lätis.

Baltika Grupp on kiirelt kasvav rõivakaubandusettevõte, mis tegutseb Baltikumi ning Kesk- ja Ida-Euroopa turgudel. Grupp opereerib Montoni, Mosaici, Baltmani ja Ivo Nikkolo jaekette seitsmes riigis. Baltika kasutab vertikaalselt integreeritud ärimudelit, mis ühendab rõivakollektsioonide loomise, tootmise ja jaekaubanduse ning võimaldab pakkuda uusi moerõivaid igal nädalal.