Baltika: Eesti brändi töövahendid on meile abiks

 (16)
Baltika: Eesti brändi töövahendid on meile abiks
Kristel Sooaru Foto: Baltika

Meil on hea meel, et Eesti brändi meeskond ja EAS on Eesti brändi kontseptsiooniga tulemuseni jõudnud. Aega põhjalikuks süvenemiseks on olnud vähe, aga esimene hinnang on, et tegemist on lihtsa, puhta, ausa ja meie hinnangul eestlaslikku lahendusega, mis on hõlpsasti rakendatav, ütles Baltika müügi- ja turundusdirektor Kristel Sooaru.

"Abi on näiteks Eestit tutvustavast loost, sest moeäri on väga rahvusvaheline ja lühike Eesti tutvustus on meile abiks, kui läheme oma moebrände tutvustama Lääne-Euroopasse või teeme koostööd partneritega Aasias või Ameerikas. Nii uutele kui ka olemasolevatele koostööpartneritele kui ka klientidele tutvustame alati ka Eestit ning lihtsa loo, selgete sõnumite ja erinevate materjalide olemasolu võimaldab meil seda senisest veelgi paremini teha," ütles ta.

"Seega on need töövahendid, mida Brand Estonia lehel pakutakse, meile abiks. Kuidas me konkreetselt erinevaid töövahendeid kasutame hakkame, selgub ilmselt lähiajal," lausus ta. "Mis puudutab kotti ja sellel toodud kujutist siis see on kõigest üks tõlgendus. Uus brändikontseptsioon võimaldab suhteliselt palju erinevaid tõlgendusvõimalusi ja igaüks saab siin leida oma."