Tänase seisuga on Baltika Grupil Ukrainas kokku 23 kauplust, lisaks Montonile ja Mosaicile on esindatud ka Baltmani kaubamärk.

„Ukraina on Baltika Grupi jaoks suur ja oluline turg, kus avasime esimese poe 2000. aastal ning 2004. aastal valiti Montoni naistekollektsioon parimaks rahvusvaheliseks rõivakollektsiooniks. Ukraina atraktiivseimates kaubanduskeskustes Montoni ja Mosaici kaupluste avamine aitab meil tugevdada oma positsiooni ning jätkata kasvamist Ukraina turul,“ ütles Baltika Grupi jaekaubanduse divisjoni direktor Maire Milder. „Ukraina ostjad on nii Montoni, Mosaici kui ka Baltmani väga hästi vastu võtnud ning brändidel on palju lojaalseid kliente. Äsja avatud kokku enam kui 500-ruutmeetrised Ukraina suurimad ning ilusaimad Montoni ja Mosaici kauplused suurendavad püsiklientide arvu kindlasti veelgi.“

„Ukraina turu jaemüük moodustab 16% kogu Baltika Grupi jaemüügist ning Baltika näeb seal suurt kasvupotentsiaali. Kui vaadata Ukraina turu jaemüüki kohalikus valuutas, siis kasvas võrreldavate poodide müük tänavu 9 kuuga eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 7% võrra, mis on praeguses majanduslikus olukorras väga hea tulemus,“ lisas Maire Milder. „Baltika Grupp investeerib uutesse poodidesse, et korrastada nii Ukrainas kui teistel turgudel oma portfelli. Sulgeme ebaefektiivseid poode ning avame uusi, äriliselt kasumlikumaid kauplusi uutes atraktiivsetes kaubanduskeskustes, kus on lisaks meile esindatud väga tugevad rahvusvahelised jaekaupmehed. Uutesse keskustesse sisenemisel vaatame üle oma turu brändiportfelli ning vajadusel teeme selles korrektuure.“

„Ukraina turg on suure kasvupotentsiaaliga, ent sealset kaubandust raskendab ebastabiilne majanduskeskkond, sealhulgas Ukraina grivna odavnemine ning inimeste madal ostujõud. Eesti Panga valuutakursside järgi nõrgenes Ukraina grivna üheksa kuu keskmine kurss eelmise aastaga võrreldes 32,7%,“ ütles Baltika Grupi hulgimüügi ja SRÜ turu projektide direktor Boriss Loifenfeld.

„Ukrainas on tänaseni väga populaarne ostukoht turg, kuhu on koondunud üle poole rõivakaubandusest. Uusi, Euroopa tasemel kaubanduskeskusi on Ukrainas vähe, mistõttu on eriti oluline neis oma kaubamärkidega esindatud olla. Baltika kaubamärgid on uutesse arendustesse alati oodatud ning ostjate poolt hästi vastu võetud. Meie positsiooni Ukraina turul ning strateegilist kasvamist toetavad nii uued kauplused kui ka konkurentide majanduslik ebastabiilsus – paljudel nii kohalikel kui rahvusvahelistel rõivakaupmeestel on tänaseks raskusi uue kauba müügiletoomisega,“ lisas Boriss Loifenfeld.

80000-ruutmeetrine Dreamtowni keskus Kiievis on väga suurejooneline nii võimaluste kui sisekujunduse poolest. Lisaks kauplustele ja söögikohtadele on keskuses ohtralt meelelahutuse ja sportimise võimalusi, näiteks golfi-, uisu- ja rulluisuväljak, curlingu mängurada, katuserestoranid. 65000-ruutmeetrine Riviera keskus Odessas hakkab lisaks ostlemisele pakkuma muu hulgas ka 3D kino ning bowlingu mängimise võimalust.