Baltika teise kvartali müük ulatus 13,2 miljoni euroni, kasvades neli protsenti ning seda hoolimata kaheksa protsendi võrra vähenenud keskmisest jaemüügipinnast, teatas ettevõte.

Ettevõtte müügiefektiivsus ehk müük ruutmeetri kohta kasvas kõikidel turgudel ning 12 protsenti müügiefektiivsus ületab ettevõtte püstitatud 10protsendise kasvu ootusi.

Teises kvartalis saavutasid häid tulemusi kõik turud ja brändid, eriti saab esile tõsta Läti 19 protsenti, Baltmani 21 protsenti ja Ivo Nikkolo 18 protsenti müügikasvu.

Ettevõtte kasumlikkuse saavutamist on toetanud jaesüsteemi restruktureerimine ja organisatsiooni tõhustamine. Baltika püsib tänavuseks seatud finantseesmärkide täitmise kursil ka kulude poolel: teises kvartalis suurendati brutokasumi marginaali ühe protsendipunki võrra 59 protsendini, üldhalduskulud vähenesid üheksa protsenti ning opereerimiskulud viis protsenti.

„Nõukogu on väga rahul Baltika edusammudega ja juhatuse jätkuvate pingutustega ettevõtte tulemuste parandamisel. Teise kvartali majandustulemused annavad kindlust tulevikuks ja tõestavad selgelt, et viimaste aastate tegevusplaan on ennast õigustanud. Peale plaanipärast kinnisvara müüki on ettevõttel lisaks selgele äriplaanile ka stabiilne finantspositsioon ja ressursid kasvu toetamiseks,“ ütles Baltika nõukogu esimees Jaakko Sakari Mikael Salmelin.

„Meie eesmärk on tõsta põhitegevuse väärtust ning seda toetavad nii me positiivsed majandustulemused, Baltika Kvartali plaanipärane müük kui uus investeerimisplaan. Järgmise aasta lõpuks plaanime investeerida oma poevõrku ligi kolm miljonit eurot nii olemasolevate kaupluste uuendamisse kui uue kontseptsiooniga kaupluste avamisse. Lisaks jaesüsteemile keskendume lähiaastatel multikanalite arendamisele,“ ütles Baltika juhatuse esimees Meelis Milder.

Aasta esimese kvartali lõpetas Baltika 1,04 miljoni euro suuruse kahjumiga. Baltika müük oli esimeses kvartalis 12,64 miljonit eurot ning see kasvas varasema aasta sama ajaga võrreldes seitse protsenti.