„Moeäri sesoonsusest tulenevalt on aasta 1. kvartal meie jaoks alati olnud väljakutsete rohke. Esimese kvartalil saavutatud müügikasv oli osaliselt tingitud sügavamast allahindlusest. See tingis omakorda brutokasumi vähenemise ja kahjumi suurenemise võrreldes eelmise aasta esimese kvartaliga,“ kommenteeris ettevõtte juht Meelis Milder.

Jaemüügi maht oli kvartali kokkuvõttes 8,5 miljonit eurot ehk mullusest 1% enam. Suurim, 4% kasv oli jaemüügis Eesti turul.
Hulgi- ja frantsiisimüügi esimese kvartali müügitulu oli 1, 8 miljonit eurot ehk 3% mullusest rohkem.
Grupi e-poe Andmorefashion.com müügitulu kasvas esimeses kvartalis 38% võrra 349 000 euroni. Kokku telliti kaupa 31 riigist ja suurima müügimahuga riigid olid Eesti, Läti, Leedu, Venemaa ja Soome. Enim osteti e-poest Monton ja Ivo Nikkolo brändide tooteid.

Ettevõtte brutokasumi marginaal oli esimeses kvartalis 48,8%, mis on 1,8 protsendipunkti võrra madalam eelmise aasta sama perioodi marginaalist 50,6%. Brutokasumi marginaalile avaldas ettevõtte teatel eelkõige mõju talvekaupade ülepakkumine Balti jaeturgudel ning sellest tulenevad suuremad allahindlused, mis lisaks konkureerisid uue hooaja täishinnaga kaupade müügiga.

Jaeturgude suurenenud müügipinnast tulenevalt kasvasid turustuskulud esimeses kvartalis 1% võrra, samas vähenesid üldhalduskulud 2%. Kvartali kokkuvõttes oli turustus- ja halduskulude suhe müügituludesse 53,2% ehk aastaga on kulude suhe müügitulusse vähenenud 0,8 protsendipunkti võrra.

Baltika Grupp on Baltikumi juhtiv moedisainiettevõte, millele kuulub viis moebrändi – Monton, Mosaic, Baltman, Bastion ja Ivo Nikkolo. Baltika jaekaubandusvõrk hõlmab 95 brändipoodi Eestis, Lätis ja Leedus.