Baltika käive vähenes aastaga kolm protsenti, 12 miljonile eurole, teatas ettevõte börsile.

Müügikanalitest näitas suurimat 45 protsendilist kasvu hulgi- ja frantsiisimüük, mis oli 2,1 miljon eurot. Müügitulu kasv on eelkõige tingitud Venemaa jaepoodide üleminekust frantsiisipartnerile ning Montoni kollektsiooni müügile jõudmisest Saksamaa kaubamajade ketti Peek & Cloppenburg. Septembri lõpu seisuga müüdi Montoni kollektsiooni 19 Peek & Cloppenburgi kaubamajas Euroopas, alates novembrist on Montoni kollektsiooni müüvate kaupluste arv 25.

Oktoobri alguses sõlmis Baltika frantsiisilepingu Serbia ettevõttega Victoria Elegans d.o.o., kes avab 2017. aasta algusel esimese Montoni ja Mosaici brändipoe Serbias Novi Sad linnas. Kolmanda kvartali lõpuks oli frantsiisipoodide arv 33, moodustades 26% poodide portfellist.

„Aasta esimese üheksa kuu tulemused kinnitavad, et Baltika valitud suund ja eelmisel aastal tehtud keerulised otsused on end õigustanud. Hoolimata sellest, et meie koduturgudel Baltikumis on kasvu keerulisem saavutada, oleme Balti jaeturgude toetamiseks panustanud hulgi- ja frantsiisimüüki Kesk- ja Ida-Euroopas,“ kommenteeris Baltika aasta esimese üheksa kuu majandustulemusi Baltika Grupi juhatuse esimees Meelis Milder.

Baltika aktsia reageeris tulemuste avaldamisele täna 5,5 protsendise langusega 0,293 eurole.