”2005. aastal saavutatud edu tähistab valitud tee õigsust. Samas on kiiresti arenevas rahvusvahelises jaekaubanduses ka ülikõrge konkurents ja oma positsioonide hoidmine ja parandamine nõuab järjest suuremaid pingutusi ja uusi oskusi,” ütles Baltika juhatuse esimees Meelis Milder.

"Eelmise aasta häid tulemusi mõjutasid tugevad kollektsioonid ja üha paranev varude juhtimine ning jaekaubanduse tegevuse tsentraalne juhtimine kooskõlas turgude professionaalse kogemusega," teatas ettevõte. "Lisaks sellele muudeti eelmisel aastal atraktiivsemaks poodide keskkond ning akende kujundus. Kasumlikkus paranes ka läbi täpsema hinnapoliitika ja väiksemate allahindluste."

Poe kontseptsioonide lõikes moodustas 2005. aastal 54 protsendiga kõige suurema osa Baltika jaemüügist Monton, kasvades aastaga 26 protsenti. CHR/Evermeni müügi osakaal oli 28%, kasvades 54% ja Baltmanil 11%, kasvades 28%.