?Oleme päris rahul esimese kvartali kasumlikkusega. Töö marginaalide ja varude juhtimisega on andnud tulemusi,? kommenteeris Baltika juhatuse esimees Meelis Milder. ?Saavutatud puhaskasumimarginaal 6,7% annab häid lootusi kogu aastaks,? lisas ta.

Tugev kevadhooaja algus eriti naistekollektsioonide (Monton naised ja CHR) müükide osas suurendasid kogu süsteemi müügiefektiivsust, ruutmeetrimüük kasvas esimeses kvartalis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 19%, seal hulgas müügid võrreldavatel pindadel kasvasid 11%.

Baltika suurim kiirmoebränd Monton andis esimese kvartali jaekäibest 53% kokku 58,6 miljonit krooni. Kontorirõivaste brändi CHR/Evermen jaemüük oli 26% moodustades 28,8 miljonit krooni ja meesterõivaste bränd Baltman 11% kokku 12,1 miljonit krooni. Kõige kiiremini võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas CHR/Evermeni jaemüük 77%.

Esimese kvartali jaemüügid kasvasid kõikidel Baltika jaeturgudel, enim Eestis, Lätis ja Ukrainas. Suurimad jaeturud olid koduturg Eesti (28,6 miljonit krooni) ja Leedu (27,3 miljonit krooni), millele järgnes Ukraina (18,7 miljonit krooni). Baltika kõige uuemal, eelmise aasta mais lisandunud jaeturul Venemaal saavutati esimese kvartali müügikäibeks 12,4 miljonit krooni.

Baltika Grupil oli märtsi lõpu seisuga kokku 76 kauplust, millest enim Eestis 23, Leedus 16, Ukrainas 11 ja Lätis 10. Nii Venemaal kui ka Poolas on 8 kauplust. Eelmise aasta esimese kvartaliga võrreldes on Baltika Grupi jaesüsteem kasvanud 10 poe võrra, millest 8 on ühisettevõtte kaudu lisandunud kauplused Venemaal.

Baltika Grupis töötas märtsi lõpu seisuga 1684 inimest. Esimeses kvartalis vähenes töötajate arv 20 inimese võrra.