Kolmandas kvartalis saadi 180,1 miljonit krooni müügitulu ja teeniti 18,2 miljonit krooni kasumit.

?Ärilises mõttes jõudsime jälle uuele tasemele: kvartalis, kus tavaliselt mõjutavad kasumlikkust hooajalõpu soodusmüügid juulis ja augustis, oli meie netorentaablus üle kümne protsendi,? kommenteeris Baltika juhatuse esimees Meelis Milder.

Baltika Grupi kasumlikkuse kasvule aitasid kaasa edukas kevad-suvise kauba soodusmüük, õigesti ajastatud sügiskollektsioonide turuletoomine ja suurenenud müügiefektiivsus ruutmeetri kohta. Kasumlikkus paranes ka täpsema hinnapoliitika, kõrgemate esimese hinna marginaalide ning paranenud laovarude haldamise tulemusel.

Baltika kiirmoekaubamärgi Monton käive moodustas üheksa kuu jaekäibest 54 % ehk 206 miljonit krooni, olles aastaga kasvanud 24 % võrra. CHR/Evermeni käive kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 50 % võrra 102 miljoni kroonini ja meesterõivaste kaubamärgi Baltman käive 28 % võrra 40 miljoni kroonini.

Kõikidel Baltika suurematel jaeturgudel kasvas müük aasta esimese üheksa kuu jooksul. Kõige rohkem kasvas jaemüük Lätis, Ukrainas ja Eestis. Suurimad jaeturud olid Eesti 106 miljoni kroonise, Leedu 89 miljoni kroonise ja Ukraina 68 miljoni kroonise müügikäibega. Oma kõige uuemal jaeturul ? Venemaal, mis lisandus eelmise aasta mais ? saavutas Baltika müügikäibeks 38 miljonit krooni.

Kolmandas kvartalis avas Baltika Leedus kolm uut kauplust: ühe Montoni ja kaks CHR/Evermeni. Septembri lõpus oli Baltikal kokku 79 kauplust: Eestis 23, Leedus 19, Ukrainas 12, Lätis 10, Poolas 8 ja Venemaal 7 kauplust.

Baltika jätkab laienemist varem avaldatud plaanide järgi, luues teisel poolaastal 10?12 uut kauplust. Enamik uusi poode avatakse detsembris.

Tänavuse eduka müügi tõttu tõstis Baltika 2005. aasta minimaalse netomüügi eesmärgi 620 miljonilt 640 miljonile kroonile.