„Meie teise kvartali tulemused kinnitavad toimunud pööret Baltika Grupi kasumlikkuses,” kommenteeris juhatuse esimees Meelis Milder.

“Teises kvartalis on eelmise aastaga võrreldes oluliselt paranenud kõik kasumlikkuse näitajad. 2006. ja 2007. aastal tehtud suured investeeringud Ida-Euroopa turgudele, mis ajutiselt küll vähendasid meie efektiivsusnäitajaid, on täna seda olulisemad, et tegemist on praktiliselt ainsate turgudega Euroopas, kus majandus ja tarbimine kasvavad kiirenevas tempos.”

“Meie suured Venemaa, Ukraina ja Poola turud näitasid teises kvartalis poodide tasemel kasumit, aasta tagasi oli aga kasumis neist vaid üks. Vaatamata Balti turgude majanduse jahenemisele on ka meie brändiportfell näitamas oma head kvaliteeti. Naistekollektsioonide väga hea vastuvõtt kompenseerib vähenenud meesterõivaste müüki Baltikumis. Samas ka Montoni ja Mosaici müük suurtel turgudel näitab kahekohalisi kasvunumbreid,“ ütles Milder.

“Olen rahul, et viimase kaheteistkümne kuu keskendumine kiiresti kasvanud ja uutele turgudele laienenud jaesüsteemi efektiivsuse tõstmisele on hakanud vilja kandma,” tõdes Milder.

Teises kvartalis saavutati müügikasvud kõikidel turgudel. Venemaa, Ukraina ja Poola turgude teise kvartali kasvud – vastavalt 19%, 27% ja 24% - on eriti tugevad arvestades asjaolu, et müügipind ei ole antud turgudel aasta jooksul praktiliselt suurenenud. Eestis kasvas jaemüük teises kvartalis eelmise aastaga võrreldes 1%, Lätis 8% ja Leedus 5%, mis on Balti riikide majanduste jahenemise tingimustes väga hea tulemus.

Enam kui poole Baltika Grupi teise kvartali jaemüügist andis kiirmoebränd Monton, mille käive moodustas 144 miljonit krooni, kasvades eelmise aastaga võrreldes 15%. Kõige kiiremat müügikasvu näitas ettevõtte brändiportfellis Ivo Nikkolo, mis kasvas teises kvartalis 44% ning mille käive ulatus 15 miljoni kroonini.

Baltika Grupi esimese poolaasta müügitulu ulatus 551 miljoni kroonini, poolaastas kokku teeniti 8 miljonit krooni kasumit.

Baltika Grupp on kiirelt kasvav rõivakaubandusettevõte, mis tegutseb Ida- ja Kesk-Euroopa turgudel. Grupp opereerib Montoni, Mosaici, Baltmani ja Ivo Nikkolo jaekette seitsmes riigis – Eestis, Lätis, Leedus, Poolas, Tšehhis, Ukrainas ja Venemaal. Baltika kasutab vertikaalselt integreeritud ärimudelit, mis ühendab rõivakollektsioonide loomise, tootmise ja jaekaubanduse ning võimaldab pakkuda uusi moerõivaid iga nädal.