Suurimaks kasvumootoriks osutus ettevõtte teatel möödunud aastal Baltika moebrändide, iseäranis Montoni eksport Kesk- ja Ida Euroopa hulgi- ning frantsiisipartneritele.

"2016. aasta põhjal saab järeldada, et mitmed keerulised otsused, näiteks kahjumlikelt turgudelt väljumine ning valitud suund panustada müügimahtude kasvatamisele hulgi- ja frantsiisikanalites, on heaks eelduseks kasumliku kasvu saavutamisel," ütles Baltika juhatuse esimees Meelis Milder pressiteate vahendusel.

Baltika aastakäive ulatus mullu ligi 47 miljoni euroni, seega kasumimarginal oli ettevõttel mullu 0,4%.

Aasta varem sai Tallinna börsil noteeritud Baltika 48,8 miljoni eurose käibe juures 6,4 miljonit eurot kahjumit.

Viimasest kümnest aastast on Baltika olnud kasumis veel 2012. ja 2013. aastal kui teeniti alla miljoni euroni ulatuvad aastakasumid ning 2006. ja 2007. aastal. Iseäranis hea oli Baltikale aasta 2006, mil teeniti 57,5 miljoni euro suuruse käibe juures 5,6 miljonit eurot kasumit.

Viimase kümne aasta Baltika majandustulemustes prevaleerib siiski kahjum, mida on saadud kümnest aastast kuuel ning mis dekaadi kokkuvõttes ulatub 21,9 miljoni euroni.