"Agentuuride roll on aja jooksul palju muutunud, siin on toimunud põlvkondade vahetus. Paarkümmend aastat tagasi ei olnud agentuurid harjunud koostööd tegema. Mäletan aega, mil töötasin ise Saatchi & Saatchi juures – me suhtusime väga üleolevalt näiteks müügiedendusagentuuri ettepanekutesse ja arvasime, et meie juhime kogu mängu. Tagantjärele vaadates oli see väga rumal suhtumine. Uue põlvkonna agentuurid on harjunud juba koostööd tegema," sõnas Wheldon.

"Klient peabki endale valima agentuurid selle järgi, kas nad suudavad omavahel koostööd teha või mitte. Ja klient ise on justkui orkestri dirigendi rollis," mainis Wheldon.

"Mulle väga meeldib suure joogitootja Diageo suhtumine: nende jaoks on juhtivagentuur see, kellel on juhtivad turundusideed. Olgu see siis PR-, meedia- või reklaamiagentuur. Peatöövõtja on see, kelle käest tuleb juhtiv idee," kinnitas turundaja.